crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 184584

Zbornik radova

Autori: Prskalo, Ivan
Naslov: Algoritam za procjenu efektivnog vremena vježbanja u glavnom « ; ; A» ; ; dijelu sata tjelesne i zdravstvene kulture
( Algorithm for Effective Exercise Time Estimate in the Main « ; ; A» ; ; Part of the Physical Education Lesson )
Izvornik: Dani Mate Demarina - Humanizam u nastavi / Matas, Mate ; Vrgoč, Hrvoje (ur.). - Zagreb-Petrinja : Visoka učiteljska škola Petrinja i Hrvatski pedagoško-književni zbor , 2000. 101-110.
Skup: Dani Mate Demarina
Mjesto i datum: Petrinja, 6.2000
Ključne riječi: efektivno vrijeme vježbanja; sat tjelesne i zdravstvene kulture
( Effective Exercise Time; Physical Education Lesson )
Sažetak:
Radi utvrđivanja procjene efektivnog vremena na satu tjelesne i zdravstvene kulture konstruiran je odgovarajući algoritam i njemu primjeren računalni program. Simulacijom uvjeta na satu tjelesne i zdravstvene kulture točnije u njegovo glavnom « ; ; a» ; ; dijelu pokazalo se da će broj odjeljenja u razredu povećati efektivno vrijeme vježbanja svakog pojedinog učenika a što podrazumijeva i veće mogućnosti utjecaja na aktualni antropološki status učenika. Pored broja odjeljenja, uključivanje dopunske vježbe uz uvjet da ona ne traje duže od glavne značajno intenzificira proces rada. Pokazana djelotvorna primjena odgovarajućeg algoritma za analizu efektivnog vremena rada na satu tjelesne i zdravstvene kulture upućuje na zaključak da bi svakako ozbiljna priprema nastavnika za sat tjelesne i zdravstvene kulture posebice za glavni « ; ; a» ; ; dio trebala uključivati analizu efektivnog vremena vježbanja i ostalog utrošenog vremena na satu. Na taj način osiguralo bi se da rad postane intenzivniji, racionalniji i humaniji kako bi uz poštivanje individualnih značajki omogućio zadovoljenje autentičnih potreba svakog učenika.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Pedagogija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4