Nastava u prirodi i učenikov uspjeh (CROSBI ID 504626)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Vučak, Slavko ; Matas, Mate ; Prskalo, Ivan
hrvatski
Nastava u prirodi i učenikov uspjeh
Rezulatati istraživanja zaslužuju širi osvrt, ali (iz razumljivih razloga) ukazujemo samo na neke: u prirodi se učenici ugodnije osjećaju, jer se istodobno obrazuju i zabavljaju ; nastava u prirodi zahtijeva povećane napore učitelja, zbog čega se i rijeđe izvodi, ali valja imati na umu da uvelike pridonosi učenikovom uspjehu, a time i njegovom kvalitetnijem razvoju ; učenivci imaju pravo učiti u izvornoj stvarnosti bez obzira sviđa li se to njihovom učitelju ili ne ; upješno realiziranu nastavu u prirodi treba prezentirati na stručnim aktivima, učiteljskim vijećima, seminarima... razvijanjem suradnje, solidarnosti, međusobnog poštivanja, snošljivosti i prijateljstva nastava u prirodi pridonosi povećanoj socijalizaciji učenika i objektivnijem gledanju na prirodnu i društvenu zbilju.
Nastava u prirodi; uspjeh učenika
nije evidentirano
engleski
Outdoor Teaching and Learners' Success
nije evidentirano
Outdoor Teaching; Learners' Success
nije evidentirano
Podaci o prilogu
102-104-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
Podaci o skupu
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha
predavanje
01.01.2002-01.01.2002
Opatija, Hrvatska