Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastava u prirodi i učenikov uspjeh (CROSBI ID 504626)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Vučak, Slavko ; Matas, Mate ; Prskalo, Ivan Nastava u prirodi i učenikov uspjeh // Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha / Vrgoč, Hrvoje (ur.). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 102-104-x

Podaci o odgovornosti

Vučak, Slavko ; Matas, Mate ; Prskalo, Ivan

hrvatski

Nastava u prirodi i učenikov uspjeh

Rezulatati istraživanja zaslužuju širi osvrt, ali (iz razumljivih razloga) ukazujemo samo na neke: u prirodi se učenici ugodnije osjećaju, jer se istodobno obrazuju i zabavljaju ; nastava u prirodi zahtijeva povećane napore učitelja, zbog čega se i rijeđe izvodi, ali valja imati na umu da uvelike pridonosi učenikovom uspjehu, a time i njegovom kvalitetnijem razvoju ; učenivci imaju pravo učiti u izvornoj stvarnosti bez obzira sviđa li se to njihovom učitelju ili ne ; upješno realiziranu nastavu u prirodi treba prezentirati na stručnim aktivima, učiteljskim vijećima, seminarima... razvijanjem suradnje, solidarnosti, međusobnog poštivanja, snošljivosti i prijateljstva nastava u prirodi pridonosi povećanoj socijalizaciji učenika i objektivnijem gledanju na prirodnu i društvenu zbilju.

Nastava u prirodi; uspjeh učenika

nije evidentirano

engleski

Outdoor Teaching and Learners' Success

nije evidentirano

Outdoor Teaching; Learners' Success

nije evidentirano

Podaci o prilogu

102-104-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha

Vrgoč, Hrvoje

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

Podaci o skupu

Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha

predavanje

01.01.2002-01.01.2002

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija