Metode učenja - čimbenik uspješnosti (CROSBI ID 504627)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir
hrvatski
Metode učenja - čimbenik uspješnosti
Na uzorku od 58 učenika prvog razreda, primijenjena je metoda eksperimenta s dvije skupine ispitanika a eksperimentalni faktor primijenjen u I skupini odnosno skupnom uzorku je sintetička metoda učenja novog motoričkog gibanja a u II skupini analitička metoda učenja novog motoričkog gibanja. Istraživanje je imalo za cilj utvrditi razlike u učinkovitosti obuke novog motoričkog gibanja primjenom analitičke i sintetičke metode učenja. Temeljem rezultata provedenog eksperimenta koji pokazuju veću uspješnost u učenju novog motoričkog gibanja kod primjene sintetičke metode zaključuje se kako je s učenicima nižih razreda primjerenija sintetička od analitičke metode učenja. Razlog tomu je u činjenici promatranja pojava u cjelovitom obliku što je značajka te dobi uz istodobno ograničenu sposobnost analitičkog mišljenja.
metode rada; uspjeh
nije evidentirano
engleski
Learning Methods- Factor of Success
nije evidentirano
Learning Methods; Success
nije evidentirano
Podaci o prilogu
96-98-x.
2003.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
Findak, Vladimir
Rovinj: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Podaci o skupu
12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
predavanje
17.06.2003-21.06.2003
Rovinj, Hrvatska