Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učitelj i tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u 21. stoljeću (CROSBI ID 504632)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Prskalo, Ivan Učitelj i tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u 21. stoljeću // Znnatveni skup "125 godina poslije" / Matas, Mate ; Vrgoč, Hrvoje (ur.). Zagreb : Petrinja: Visoka učiteljska škola Petrinja - Hrvatski pedagoško - književni zbor, 1999. str. 133-137-x

Podaci o odgovornosti

Prskalo, Ivan

hrvatski

Učitelj i tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u 21. stoljeću

Karakteristika naše civilizacije je smanjeno kretanje što će u periodu radne aktivnosti studenata sadašnjih učiteljskih škola odnosno u 21. stoljeću vjerovatno biti još izraženije. To povećava značaj tjelesnog i zdravstvenog odgojno-obrazovnog područja a time i obvezu pripreme odgovora učiteljskih škola takvim zahtjevima. Podrazumjeva se visoka stručna osposobljenost učitelja razredne nastave za učinkovit rad u ovom odgojno-obrazovnom području a posebice radi pravog odgovora potrebama koje nameće i sadašnjost a još više budučnost. Bolestima današnjice koje se mogu svrstati pod zajednički imenitelj "nekretanje" može se suprotstaviti samo adekvatnim tjelesnim vježbanjem od najranijeg djetinjstva. Da bi to bilo moguće potrebno je poznavati supstratnu znanost kineziologiju odnosno bazične, primijenjene i pomoćne discipline, pratiti redovito njihova dostignuća te ih primijeniti u procesu tjelesnog vježbanja. Potrebno je s velikom pažnjom pristupati izradi i realizaciji programa studija visokih učiteljskih škola kako za kolegije: Tjelesna i zdravstvena kiultura, Osnove kineziologije i Metodika tjelesne i zdravstvene kulture tako i za ostale kolegije koji imaju upliva na kvalitetu rada u ovom odgojno obrazovnom području. Pri tom treba imati na umu visoku osjetljivost populacije učenika mlađe školske dobi te veću mogućnost transformacije antropoloških obilježja posebice osobina koje su više genotipski uvjetovane.

učitelj; tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje; 21. stoljeće

nije evidentirano

engleski

Teachers and Physical Education ( PE ) in the 21 century

nije evidentirano

Teachers; Physical Education ( PE ); 21 century

nije evidentirano

Podaci o prilogu

133-137-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Znnatveni skup "125 godina poslije"

Matas, Mate ; Vrgoč, Hrvoje

Zagreb : Petrinja: Visoka učiteljska škola Petrinja - Hrvatski pedagoško - književni zbor

Podaci o skupu

Znnatveni skup "125 godina poslije"

predavanje

01.01.1999-01.01.1999

Petrinja, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija