Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Libraries in the 21st century : a guarantee of quality and support for learning in electronic environment (CROSBI ID 111641)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vrana, Radovan Libraries in the 21st century : a guarantee of quality and support for learning in electronic environment // Edupoint, 4 (2004), 29;

Podaci o odgovornosti

Vrana, Radovan

engleski

Libraries in the 21st century : a guarantee of quality and support for learning in electronic environment

Temelji razvoja svakog društva u njegovu su sustavu obrazovanja i onima koji uz njegovu pomoć stječu nove vještine i nova znanja koja će započeti primjenjivati u svojoj najbližoj sredini već tijekom samog školovanja, a kasnije i na svojem radnom mjestu. Uspjeh aktivnog angažiranja pojedinca radi obrazovanja ovisi o kvalitetnim izvorima znanja, među koje na prvom mjestu ubrajamo knjižnice, do čijih je fondova danas u sve većem broju slučajeva moguće doći uz pomoć informacijske i komunikacijske tehnologije. U kontekstu učenja u elektroničkom okružju knjižnice se sve češće spominje u smislu podrške softverskim paketima za podršku učenju koji se danas koriste u obrazovanju. Razvoj novog oblika knjižnica - digitalnih knjižnica - upućuje na mogućnost da one same dijelom ili u cjelini postanu sredinom za učenje uz pomoć svojih fondova i sve složenijih softverskih pomagala koja se trenutno razvijaju. Također se pojavljuje i zanimljiva mogućnost povezivanja sadržaja kolegija u elektroničkom okružju s fondovima knjižnica. Knjižnice su također prepoznale potrebu za snažnijim razvojem svojih službi i usluga kako bi uspješno odgovorile na nove potrebe korisnika koje su se pojavile pod utjecajem informacijske tehnologije u knjižnicama i na sveučilištima.

libraries; digital libraries; e-learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (29)

2004.

objavljeno

1334-2738

1333-5987

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice