Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike (CROSBI ID 2595)

Autorska knjiga | ostalo

Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike. Zagreb: Udruga roditelja Korak po korak, 1998

Podaci o odgovornosti

Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta

hrvatski

Kladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike

Uvod: Ta teška matematika - psihološki činitelji učenja matematike ; Kad prsti više nisu dovoljni - kognitivni aspekti zbrajanja i oduzimanja ; Kad podijelim imat ću više - kognitivni aspekti množenja i dijeljenja ; Zašto djeca ne vole bazene koji se pune i prazne - teškoće u rješavanju problemskih zadataka

matematika; matematički zadaci; podučavanje; djeca

nije evidentirano

engleski

I Bet You Can..: Psychological Aspects of Initial Teaching of Mathematics

nije evidentirano

mathematics; mathematical problems; teaching; children

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Udruga roditelja Korak po korak

1998.

953-97494-1-7

85

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano