Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže (CROSBI ID 505201)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže // Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskoga gospodarstva / Radić, Tihomir ; Vlahović, Darko (ur.). Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2004. str. 113-122-x

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

hrvatski

Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže

Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija dramatično mijenja oblike pojedinih tržišta, unoseći radikalne promjene u logistiku proizvodnje i distribucije. Promjene u oblikovanju distribucijskih sustava odražavaju se i na promjene u maloprodajnim sustavima, osobito na prostorni razmještaj prodavaonica. U radu se posebno razmatraju marketinški i logistički aspekti prostornog razmještaja prodavaonica te uloga GIS-a u istraživanju lokacije maloprodaje.

logistika; distribucijski sustav; maloprodjni sustav; prostorni razmještaj prodavaonica; GIS

nije evidentirano

engleski

Maeketing and the Territorial Distribution of Retail Network

nije evidentirano

Logistics; Distribution System; Retailing System; Territorial Distribution of Retailing Network; GIS

nije evidentirano

Podaci o prilogu

113-122-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskoga gospodarstva

Radić, Tihomir ; Vlahović, Darko

Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija