Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže (CROSBI ID 505201)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
hrvatski
Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže
Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija dramatično mijenja oblike pojedinih tržišta, unoseći radikalne promjene u logistiku proizvodnje i distribucije. Promjene u oblikovanju distribucijskih sustava odražavaju se i na promjene u maloprodajnim sustavima, osobito na prostorni razmještaj prodavaonica. U radu se posebno razmatraju marketinški i logistički aspekti prostornog razmještaja prodavaonica te uloga GIS-a u istraživanju lokacije maloprodaje.
logistika; distribucijski sustav; maloprodjni sustav; prostorni razmještaj prodavaonica; GIS
nije evidentirano
engleski
Maeketing and the Territorial Distribution of Retail Network
nije evidentirano
Logistics; Distribution System; Retailing System; Territorial Distribution of Retailing Network; GIS
nije evidentirano
Podaci o prilogu
113-122-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskoga gospodarstva
Radić, Tihomir ; Vlahović, Darko
Split: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096