Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća (CROSBI ID 505497)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pibernik, Jesenka ; Vujnović, Marina Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća // 8. savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" : zbornik radova / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.). Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004. str. 53-56

Podaci o odgovornosti

Pibernik, Jesenka ; Vujnović, Marina

hrvatski

Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća

Rad istražuje utjecaj Johna Deweya, jednog od najvećih američkih filozofa pragmatizma, i čikaške škole socijalne misli (Chicago School of Social Thought) na rad grafičkog dizajnera Paula Randa, kreatora čuvenog logotipa za IBM. Za Deweya je karakterističan povijesni pristup znanosti koji filozofske probleme sagledava kao refleksije stvarnih praktičnih problema nastalih kroz društvene i znanstvene promjene. Deweyeva teorija estetike, prema njegovim riječima, "bavi se iznalaženjem prirode umjetničkih djela i uživanja u njihovoj percepciji" (Dewey, 1934). Ista se teorija na polju grafičkog dizajna može iskoristiti pri iznalaženju odgovora na pitanja: "Na koji način grafički dizajn doprinosi društvenoj konstrukciji stvarnosti? Da li grafički dizajner stvara nova značenja ili samo prepoznaje i na kreativan način komunicira već postojeća značenja?"

doživljaj; estetska percepcija; grafički dizajn

nije evidentirano

engleski

Role of the graphic designer in corporate identity creation

nije evidentirano

experience; aesthetic perception; graphic design

nije evidentirano

Podaci o prilogu

53-56.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav

Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju

953-96020-2-5

Podaci o skupu

8. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

predavanje

23.09.2004-24.09.2004

Lovran, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano