Cjenovna spremnost potrošača sušenog sira (CROSBI ID 505657)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Markovina, Jerko ; Radman, Marija ; Kalit, Samir
hrvatski
Cjenovna spremnost potrošača sušenog sira
Na hrvatskom tržištu hrane sve je češće uvođenje autohtonih prehrambenih proizvoda s oznakama porijekla. Jedan od takvih proizvoda je i sušeni sir koji se tradicionalno proizvodi na području zagrebačke županije. Cjenovna spremnost potrošača za sušeni sir je važan podatak koji govori koliko su potrošači spremni izdvojiti za sir, te neizravno govori o kvaliteti tog proizvoda. Istraživanje je pokazalo da 90% ispitanika pozna sušeni sir, a oko 80% ga je kušalo. Ispitanici su u najvećem postotku ikazali spremnost da za kilogram sušenog sira plate između 40 i 50 kuna.
potrošači; cijene; sušeni sir
nije evidentirano
engleski
Willingnes to pay for dried cheese
nije evidentirano
consumers; prices; dried cheese
nije evidentirano
Podaci o prilogu
97-98.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kovačević, Vlado ; Jovanovac, Sonja
Osijek:
953-6331-31-4
Podaci o skupu
Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem (40 ; 2005
predavanje
15.02.2005-18.02.2005
Opatija, Hrvatska