Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma (CROSBI ID 505692)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Petović-Sočo, Biserka ; Slunjski, Edita Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma // Djetinjstvo, razvoj i odgoj : zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa / Bacalja, Robert (ur.). Zadar: Sveučilište, Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2003. str. 19-24-x

Podaci o odgovornosti

Petović-Sočo, Biserka ; Slunjski, Edita

hrvatski

Tradicionalno i suvremeno shvaćanje predškolskog kurikuluma

Pod pojmom kurikulum najčešće se podrazumijeva detaljno razrađen i unaprijed postavljen plan i program odgojno-obrazovnog rada. Međutim, zbog kontekstualne, personalne, su-konstruktivističke, praktične i interakcijske naravi dječjeg uvjeta učenja suvremeni predškolski kurikulum treba shvatiti kao stvaranje svekolikih uvjeta za učenje u kojima će dijete moći otkrivati i dalje određivati dosege svoga razvoja, učiti o sebi, svojim mogućnostima i načinima učenja, kao i o drugima i o svijetu u stalnoj interakciji s njima. I to na način i u vrijeme u koje samo odluči i osjeti se spremnim. Novo poimanje kurukuluma koje u fokusu ima dijete bogato potencijalima i stvaranje optimalnih uvjeta za njihov razvoj, suprotstavljeno je tradiocionalnom poimanju kurikuluma utemeljenog na prenošenju unaprijed određenog znanja koje dijete treba usvojiti. U članku se dalje raspravlja o značajkama suvremenog predškolskog kurikuluma i uloge djece i odgojitelja u njemu. Te su značajke otvorenost, razvojnost i integriranost te potreba da odgojitelji kontinuirano unapređuju svoj odgojni utjecaj na dijete stalnim vršenjem refleksije u praksi i o njoj.

kurikulum; predškolski odgoj

nije evidentirano

engleski

The traditional and modern understanding of pre-school curriculum

nije evidentirano

curriculum; preschool education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

19-24-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Djetinjstvo, razvoj i odgoj : zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa

Bacalja, Robert

Zadar: Sveučilište, Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece

Podaci o skupu

Znanstveno - stručni skup Djetinjstvo razvoj i odgoj

predavanje

23.05.2003-24.05.2003

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija