Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komunikacijska kompetencija u procesu ranojezičnoga razvoja (CROSBI ID 112918)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pavličević-Franić, Dunja Komunikacijska kompetencija u procesu ranojezičnoga razvoja // Metodika, 2 (2001), 2-3; 127-137-x

Podaci o odgovornosti

Pavličević-Franić, Dunja

hrvatski

Komunikacijska kompetencija u procesu ranojezičnoga razvoja

Jednostrano normativno dijete koje poznaje samo svoj primarni oragniski idiom, polaskom u školu postaje nenormativno polilingvalan učenik koji nedovoljno poznaje norme standardnog jezika, ali i drugih uglavnom supstandradnih idioma hrvatskoga standardnoga jezika te stoga od njih i odstupa. U radu se proučava pragmatična jzična kompetencija (komunikacijska) nasuprot lingivističkoj kompetenciji (gramatičkoj).

komunikacijska kompetencija; ranojezični razvoj; usvajanje hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Communicative competence in the process of early language development

nije evidentirano

communicative competence; early language development; croatian language learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2-3)

2001.

127-137-x

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Filologija