Sustav znanostii izbor problema istraživanja kao problem metodologije pedagogije (CROSBI ID 505767)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Milat, Josip
hrvatski
Sustav znanostii izbor problema istraživanja kao problem metodologije pedagogije
Značajnu poteškoću u vrijednosnom aspektu izbora problema i provođenja istrživanja predstavlja ograničenje koje proizlazi iz neadekvatne strukture postojećeg sustava znanosti - nekonzistentne strukture u klasifikaciji područja, polja, grsana i ogranaka znanosti.Postojeći sustav znanosti u cjelini, a posebno znanstveno polje pedagogije, treba na osnovi epistemološke analize kritički preispitati u uspostaviti novi sustav koji će omogućiti istraživanje svih problema specifičnih za određeno područje -polje znanosti u skladu sa strukturom suvremenih, posebno razvijenih graničnih znanstvenih disciplina.
Sustav znanosti; metodologija.problem istraživanja; pedagogija1
nije evidentirano
engleski
Science Syistem and Selection of Research Problem as a Methodology Problem1
Značajnu poteškoću u vrijednosnom aspektu izbora problema i provođenja istrživanja predstavlja ograničenje koje proizlazi iz neadekvatne strukture postojećeg sustava znanosti - nekonzistentne strukture u klasifikaciji područja, polja, grsana i ogranaka znanosti.Postojeći sustav znanosti u cjelini, a posebno znanstveno polje pedagogije, treba na osnovi epistemološke analize kritički preispitati u uspostaviti novi sustav koji će omogućiti istraživanje svih problema specifičnih za određeno područje -polje znanosti u skladu sa strukturom suvremenih, posebno razvijenih graničnih znanstvenih disciplina.
Science System; Methodology; Research problem; Pedagogy
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
87-92-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja - Međunarodni znanstveni kolokvij
ostalo
27.04.2001-28.04.2001
Opatija, Hrvatska