A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study (CROSBI ID 506272)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Spajić-Vrkaš, Vedrana
hrvatski
A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study
U tekstu se govori o pretpostavkama izrade holističkog programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava na primjeru hrvatskog modela koji je razvijen kao dio projekta "Obrazovanje za mir i ljudska prva za hrvatske osnovne škole". Upozorava se na nedostatak argumentacije prilikom određivanja ciljeva odgoja i obrazovanja za ljudska prava, što najčešće završava izborom neprimjerenih sadržaja i zapostavljanjem vrednovanja ili praćenja uspješnosti učenika. S tim u svezi, prikazuju se rezultati faktorske analize podataka dobivnih empirijskim istraživanjem učitelja prema kojima se oni mogu podijeliti u dvije grupe: oni koji su više usmjereni konzervativnim i oni koji su skloniji liberalnim vrednotama. Postojanje tih dviju grupa upućuje na potrebu izrade tzv. osjetljivih programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava koji će primjereno odgovoriti na različita usmjerenja učitelja. Budući da je, s jedne strane, nastao na temelju analize više desetaka programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava u svijetu i, s druge strane, na temelju rezultata empirijskog istraživanja o vrijednosnim i drugim orijentacijama učitelja, ovaj rad po svojoj temi i pristupu, predstavlja originalan znanstveni doprinos antropologiji odgoja i obrazovanja i teoriji interkulturalnog odgoja i obrazovanja.
obrazovanje za ljudska prava; holistički pristup; istraživanje
NEPOTPUN BIBLIOGRAFSKI ZAPIS!!
engleski
A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study
nije evidentirano
education for human rights; holistic approach; research
nije evidentirano
Podaci o prilogu
?-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
European Conference on Educational Research (ECER98): Book of Abstracts
?
Ljubljana: Pedagoški inštitut Slovenija
Podaci o skupu
European Conference on Educational Research (ECER98)
predavanje
17.09.1998-20.09.1998
Ljubljana, Slovenija