Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study (CROSBI ID 506272)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Spajić-Vrkaš, Vedrana A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study // European Conference on Educational Research (ECER98): Book of Abstracts / ? (ur.). Ljubljana: Pedagoški inštitut Slovenija, 1998. str. ?-x

Podaci o odgovornosti

Spajić-Vrkaš, Vedrana

hrvatski

A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study

U tekstu se govori o pretpostavkama izrade holističkog programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava na primjeru hrvatskog modela koji je razvijen kao dio projekta "Obrazovanje za mir i ljudska prva za hrvatske osnovne škole". Upozorava se na nedostatak argumentacije prilikom određivanja ciljeva odgoja i obrazovanja za ljudska prava, što najčešće završava izborom neprimjerenih sadržaja i zapostavljanjem vrednovanja ili praćenja uspješnosti učenika. S tim u svezi, prikazuju se rezultati faktorske analize podataka dobivnih empirijskim istraživanjem učitelja prema kojima se oni mogu podijeliti u dvije grupe: oni koji su više usmjereni konzervativnim i oni koji su skloniji liberalnim vrednotama. Postojanje tih dviju grupa upućuje na potrebu izrade tzv. osjetljivih programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava koji će primjereno odgovoriti na različita usmjerenja učitelja. Budući da je, s jedne strane, nastao na temelju analize više desetaka programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava u svijetu i, s druge strane, na temelju rezultata empirijskog istraživanja o vrijednosnim i drugim orijentacijama učitelja, ovaj rad po svojoj temi i pristupu, predstavlja originalan znanstveni doprinos antropologiji odgoja i obrazovanja i teoriji interkulturalnog odgoja i obrazovanja.

obrazovanje za ljudska prava; holistički pristup; istraživanje

NEPOTPUN BIBLIOGRAFSKI ZAPIS!!

engleski

A comprehensive approach to human rights education: Lessons from the field study

nije evidentirano

education for human rights; holistic approach; research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

?-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

European Conference on Educational Research (ECER98): Book of Abstracts

?

Ljubljana: Pedagoški inštitut Slovenija

Podaci o skupu

European Conference on Educational Research (ECER98)

predavanje

17.09.1998-20.09.1998

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija