Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Intervencije i psihološka procjena okruženja djeteta u sklopu kompleksne rehabilitacije djece u Predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG (CROSBI ID 506363)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Gregl, Ana Intervencije i psihološka procjena okruženja djeteta u sklopu kompleksne rehabilitacije djece u Predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG // Sažetci radova /12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Opatija, 10-13. studenog 2004. / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004. str. 31-31-x

Podaci o odgovornosti

Gregl, Ana

hrvatski

Intervencije i psihološka procjena okruženja djeteta u sklopu kompleksne rehabilitacije djece u Predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG

U Poliklinici SUVAG na Predškolskom odjelu u sklopu kompleksne rehabilitacije slušanja i govora i verbotonalne metode akademika Petra Guberine uveli smo organizirani radionički rad s roditeljima, uz dodatne individualne tretmane, po potrebi. Radom s roditeljima kompleksnije smo obuhvatili dijete u rehabilitaciji koje sada uz grupni i individualni logopedski tretman, ritmičke stimulacije, glazboterapiju i fizioterapijski tretman ima i tretman roditelja. Krenuli smo s pretpostavkom da je za zdrav emocionalni razvoj djeteta potrebno “ opremiti” roditelje. Roditelj koji svom djetetu zna dati na pravi način, niti previše, niti premalo, koji je poticajan, stabilan (zna se nositi sa svojim problemima), omogućava svom djetetu da primi maksimum iz rehabilitacije. Različitim tehnikama i metodama kao što su razne kreativne tehnike, razgovori, metafore, igre s ciljem osvještavanja, metode relaksacije i vođene fantazije, reframinga, odnosno, davanja novog značenja situaciji itd., psiholog dolazi do informacija o okruženju djeteta i radi istovremeno potrebne intervencije. Procjenjuju se odnosi/uloge unutar obitelji, emocionalni problemi roditelja, inficiraju li i u kojoj mjeri ti problemi dijete, relacije roditelja s djetetom, zatim se gledaju relacije roditelja s njihovim roditeljima i koji to utjecaj ima na dijete. Intervencije se rade kroz edukaciju (davanje ideje kako bi se moglo drugačije), uvidom u već navedene odnose i sebe, osvještavanjem resursa kod roditelja, što im pomaže u iznalaženju rješenja i daje snagu za promjenu nakon uvida. Intervencijama se dovodi roditelj bliže stanju integriteta, povećavaju mu se resursi i usmjerava ga se prema djetetu (prisan odnos – attachment). Uz poticajnu i sređenu okolinu djeteta može se očekivati da će dijete uzeti maksimum u rehabilitaciji, a to nam je cilj.

-

nije evidentirano

engleski

-

nije evidentirano

-

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-31-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sažetci radova /12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Opatija, 10-13. studenog 2004.

Kolić-Vehovec, Svjetlana

Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije

Podaci o skupu

GODIŠNJA konferencija hrvatskih psihologa (12 ; 2004. ; Opatija)

predavanje

10.11.2004-13.11.2004

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija