Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje usvajanja motoričkih znanja iz rukometa u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u 5. razredu osnovne škole (CROSBI ID 506666)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Čavala, Marijana ; Rogulj, Nenad ; Srhoj, Vatromir Vrednovanje usvajanja motoričkih znanja iz rukometa u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u 5. razredu osnovne škole // Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, V. ; Delija, K. (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, Zagreb, 2004. str. 284-288-x

Podaci o odgovornosti

Čavala, Marijana ; Rogulj, Nenad ; Srhoj, Vatromir

hrvatski

Vrednovanje usvajanja motoričkih znanja iz rukometa u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u 5. razredu osnovne škole

Ovim radom prikazan je primjer procjene tehničkih elemenata u rukometu za 5. razred osnovne škole. Da bi se pratio napredak pojedinca u procesu učenja, potrebno je određenim načinom znati procijeniti razinu naučenog motoričkog elementa. Idealno rješenje u praksi bi bilo konstrukcija testova različitih motoričkih znanja koji bi imali orijentacijsku zadaću, a učenikove karakteristike bi davale potpuniju sliku o realnoj ocjeni. To znači da bi uz ocjenu koja proizlazi iz ovako definiranih testova, trebalo uključiti i ocjenu napora što ga je pojedinac uložio u vlastitom interesu. Bitno je da i učenik i učitelj točno prepoznaju ocjenu za svako izvođenje motoričkog gibanja, tj. da se točno i unaprijed zna koja ocjena pripada kakvom izvođenju. Prema tom principu treba izraditi testove motoričkih znanja za svaki element, za što je potrebna visoka razina educiranosti učitelja o strukturama različitih motoričkih gibanja, najčešćim pogreškama prilikom izvođenja i sl.Objektivna procjena promjena osobina, sposobnosti i znanja morala bi biti zamjena za besmisleni subjektivizam i emocionalno opterećen sustav ocjenjivanja, što, dakako, vrijedi za sve predmete u školstvu.

motorička znanja; rukomet; vrednovanje; nastava

nije evidentirano

engleski

Evaluation knowledges on handball on physical education in five class on elementary school

nije evidentirano

motorical knowledges; handball; evaluation; education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

284-288-x.

2004.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije

Findak, V. ; Delija, K.

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, Zagreb

Podaci o skupu

13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

19.06.2004-23.06.2004

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija