Analiza i učenje košarkaške igre (CROSBI ID 741025)

Urednička knjiga | udžbenik

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Analiza i učenje košarkaške igre / Trninić, Slavko (ur.) Pula: Vikta, 1996

Trninić, Slavko

Trninić, Slavko

Analiza i učenje košarkaške igre

U prvom dijelu, Teorijske osnove, autorski su prikazane najbolje potvrđene teorije i empirijski podaci o košarci, od sociokuluturoloških rasprava, preko analiza razvoja i zna nja o i u košarkaškoj igri, promjena pravila, strukturalne analize (stanja igre), funkcionalne analize (tehnika i taktika, strategija, informacijske komponente košarke i komunikacije u igri, analize uloga, zadataka i poslova pojedinih pozicija u košarkaškoj igri, analize standardnih pokazatelja uspješnosti, motoričkog u čenja i vježbanja (20 načela poučavanja i učenja) do pregleda dosadašnjih istraživanja o košarci. Autor osobito naglašava da je njegov interes usmjeren, prije svega, na vrhunsku košarku. Drugi dio, Strukturna i hijerarhijska analiza poslova u košarkaškoj igri, autorov je vlastiti znanstveni doprinos kvantitiativnoj analizi košarkaške igre, koja je provedena najsloženijim matematičko – statističkim multivarijatnim postupcima (faktorska i diskriminacijska analiza). Znanstveno se utemeljuje fenomen POSLOVI U IGRI kao kineziološki sadržaj koji se odnosi na košarku. Na temelju pomno prikupljenoga i kondenziranoga mišljenja vrhunskih košarkaških eksperata, operacionaliziran je sustav košarkaške igre.U kineziometrijskom smislu dobiveni klasteri poslova i atributa mogu dati velik doprinos konstrukciji instrumenata za mjerenje košarkaškog znanja. Knjigu zaključuje poglavlje Košarka u budućnosti, koje je autorova vizija razvoja košarke prema kojoj će viziji košarka još izrazitije postati sport kontinuiteta tijeka igre s polivalentnim igračima vrhunskog znanja.

košarka ; razvoj ; analiza znanja ; struktura ; funkcionalna analiza ; informacijska komponenta ; poslovi ; pozicije ; uspješnost ; motoričko učenje ; strukturna analiza poslova ; hijerarhijska analiza poslova ; ekspertni sustav

Analysis and learning of the basketball game

basketball ; development ; analysis of knowledge ; structure ; functional analysis ; information component ; tasks ; positions ; performance indicators ; motor learning ; structural analysis of the roles ; hierarchical analysis of the roles ; expert system

Pula: Vikta

1996.

953-97019-0-2