Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina) (CROSBI ID 114268)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šakaja, Laura
hrvatski
Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina)
Članak se bavi kognitivnim kartama starijih osnovnoškolaca (od petog do osmog razreda) u jednom od post-konfliktnih područja Hrvatske. Koristi se kvantitativna analiza karata crtanih rukom ispitanika i kvalitativna analiza tekstualnih odgovora na anketna pitanja. Na osnovi toga dolazi se do zaključaka o nizu faktora koji utječu na distorzije i selektivnost kognitivnih karata. Rekonstruira se neformalno geografsko znanje o vlastitom kraju i parametri preko kojih se on doživljava.
kognitivne karte; post-konfliktno stanje; distorzije; neformalna geografija; Banovina
nije evidentirano
engleski
Cognitive Maps in a Post-Konflict Situation: the Image of One's Own Region among Pupils in Jabukovac (Banovina)
nije evidentirano
cognitive maps; post-conflict situation; distorsions; informal geography; Banovina
nije evidentirano