izvor podataka: crosbi
✓
Zašto se prodaje marka, a ne proizvod (CROSBI ID 114513)
Prilog u časopisu | stručni rad
Pavlek, Zvonimir
Zašto se prodaje marka, a ne proizvod // Propro : profesionalna prodaja, 2 (2004), 18; 8-12-x
Podaci o odgovornosti
Pavlek, Zvonimir
hrvatski
Zašto se prodaje marka, a ne proizvod
U radu se odgovara na pitanja zašto marka pomaže prodaju proizvoda. Autor objašnjava što marka znači za kupca: sigurnost, smanjeni rizik, ugled... Kupac se povodi za markom i doživljava je več prema tome kako shvaća njzinu prikladnost u odnosu na njega samoga.Distributeri ili prodavači znaju što za široku potrošnju znači must have. To je kategorija, bolje rečeno "marka", koja se kupuje namjerno.Prodavaonica ne može biti bez nje, jer u protivnom bi je kupci zaobilazili.
marka; proizvod; prodaja; prodavaonica; kupac
nije evidentirano
engleski
Why is the brand sould, and not the product
nije evidentirano
brand; product; sale; shop; customer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove