Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mjerenje atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti (CROSBI ID 341471)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Krešić, Damir Mjerenje atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti / Prebežac, Darko (mentor); Čorak, Sanda (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2005

Podaci o odgovornosti

Krešić, Damir

Prebežac, Darko

Čorak, Sanda

hrvatski

Mjerenje atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti

Ovaj rad se bavi analizom faktora atraktivnosti turističke destinacije kao i njihovim utjecajem na konkurentnost turističke destinacije. U prvom dijelu rada dan je pregled dosadašnjih znanstvenih spoznaja iz područja destinacijske atraktivnosti. U tom kontektsu napravljen je pregled značajnih znanstvenih radova iz spomenutog područja (knjiga i članaka) objavljenih u razdoblju 1970. do 2004. godine. Definiran je pojam turističke destinacije, kao nukleusa turističke aktivnosti, te je definiran pojam faktora atraktivnosti, kao čimbenika koji u najvećoj mjeri utječu na smjer i intenzitet razvoja turizma na nekom prostoru. Definirana je veza između faktora aktivnosti destinacije i stupnja konkurentnosti destinacije. Prezentirani su najznačajniji modeli konkurentnosti turističke destinacije. U drugom dijelu rada konstruiran je multifaktorski model destinacijske atraktivnosti čijom se primjenom moglo doći do kvalitativnih pokazatelja o važnosti pojedinih faktora atraktivnosti za svaki stupanj atraktivnosti destinacije te o postojanju jaza između temeljnih turističkih resura neke destinacije i zahtjeva koji dominiraju na glavnim emitivnim tržištima. Na taj se način može utvrditi trenutna tržišna pozicija bilo koje destinacije i procijeniti da li postoji potreba za njezinim tržišnim repozicioniranjem.

turizam; turistička destinacija; faktori atraktivnosti; konkurentnost destinacije; destinacijski menadžment

nije evidentirano

engleski

Destination attractiveness measurement in the function of competitiveness

nije evidentirano

tourism; tourism destination; attractives factors; destination competitiveness; destination management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

116

15.09.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija