Marketing baštine (CROSBI ID 507614)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Šola, Tomislav
hrvatski
Marketing baštine
Predavanje je održano u sklopu projekta kojeg provodi UNESCO-ROSTE, a ima za cilj unaprijediti brigu za baštinu u Jugoistočnoj Europi. Tema predavanje je bio Marketing baštine, teorijski i praktični aspekti, te prezentiranje uspješnih primjera i modela marketinga baštine.
kulturna i prirodna baština; mediji; marketing; odnosi s javnošću
nije evidentirano
engleski
Heritage Marketing
nije evidentirano
Cultural and Natural Heritage; Media; Marketing; Public Relation;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa
pozvano predavanje
28.06.2005-28.06.2005
Podgorica, Crna Gora