Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing baštine (CROSBI ID 507614)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Šola, Tomislav Marketing baštine // UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa Podgorica, Crna Gora, 28.06.2005-28.06.2005

Podaci o odgovornosti

Šola, Tomislav

hrvatski

Marketing baštine

Predavanje je održano u sklopu projekta kojeg provodi UNESCO-ROSTE, a ima za cilj unaprijediti brigu za baštinu u Jugoistočnoj Europi. Tema predavanje je bio Marketing baštine, teorijski i praktični aspekti, te prezentiranje uspješnih primjera i modela marketinga baštine.

kulturna i prirodna baština; mediji; marketing; odnosi s javnošću

nije evidentirano

engleski

Heritage Marketing

nije evidentirano

Cultural and Natural Heritage; Media; Marketing; Public Relation;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa

pozvano predavanje

28.06.2005-28.06.2005

Podgorica, Crna Gora

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti