Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poduzetnička inicijativa poboljšanja primarne zdravstvene zaštite (CROSBI ID 341529)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Verner, Jelena Poduzetnička inicijativa poboljšanja primarne zdravstvene zaštite / Horvat, Jasna (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2005

Podaci o odgovornosti

Verner, Jelena

Horvat, Jasna

hrvatski

Poduzetnička inicijativa poboljšanja primarne zdravstvene zaštite

Prijelaz od industrijskog prema informacijskom dobu znači prijelaz od dominacije proizvoda prema dominaciji usluga. U vremenu sve jače konkurencije i sve nepredvidljivijih utjecaja iz okruženja jedan od najznačajnijih problema marketinške strategije postaje mjerenje kvalitete usluga. Kvaliteta proizvoda lako je mjerljiva primjenom uhodanih statističkih metoda i usvojenih ekonomskih pokazatelja, dok je kvalitetu usluga teže mjeriti jer u sebi sadrži odnos očekivanja i percepcije postignuća određene kvalitete. Dakako, percepcija postignuća razlikuje se kod davatelja i primatelja usluge. U potrazi za što kvalitetnijim načinima i metodama za mjerenje kvalitete usluga, jer ne postoji jedna opće-prihvaćena metoda posegnula sam za SERVQUAL instrumentom tvoraca Parasuraman, Zeithaml i Berry .SERVQUAL instrument predstavlja bazu na kojoj se temelje sva ostala dostignuća u području kvalitete usluga. Parasuraman-ov osnovni model kvalitete usluga dobije se upravo na razlici između korisnikovih očekivanja i percepcije o danoj vrsti usluge ; ukoliko očekivanja premašuju percepciju kvaliteta opada ; te ukoliko očekivanja opadaju u odnosu na percepciju, kvaliteta usluge raste . SERVQUAL instrument primjenila sam na mjerenje usluga i zadovoljstva korisnika kvalitetom usluga u izvanbolničkoj zdravstvenoj zaštiti tj. liječnicima opće prakse.

kvaliteta usluge; SERVQUAL

nije evidentirano

engleski

Entrepreneurial initiative for improving quality of primary care doctors

nije evidentirano

service quality; SERVQUAL instrument

nije evidentirano

Podaci o izdanju

167

16.07.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija