Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development (CROSBI ID 507732)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Jasna ; Verner, Jelena
engleski
Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development
SERVQUAL instrument primjenili smo na mjerenje usluga i zadovoljstva korisnika kvalitetom usluga u izvanbolničkoj zdravstvenoj zaštiti tj. liječnicima opće prakse. Na provjeru instrumenta na području izvanbolničke zaštite odlučili smo se jer je zdravlje osnovna ljudska potreba, a odnos očekivane i dobivene kvalitete usluge važan za kvalitetu života svakog pojedinca ali i kvalitetu širje društvene zajednice. Provedenim istraživanjem potvrđujemo pouzdanost i valjanost SERVQUAL instrumenta u mjerenju kvalitete usluge posebno apliciranog na liječnike opće prakse.
service quality; reliability; multivariate statistical analysis; SERVQUAL
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Knowledge and regional economic development
predavanje
09.06.2005-11.06.2005
Barcelona, Španjolska