Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development (CROSBI ID 507732)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Horvat, Jasna ; Verner, Jelena Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development. 2005

Podaci o odgovornosti

Horvat, Jasna ; Verner, Jelena

engleski

Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development

SERVQUAL instrument primjenili smo na mjerenje usluga i zadovoljstva korisnika kvalitetom usluga u izvanbolničkoj zdravstvenoj zaštiti tj. liječnicima opće prakse. Na provjeru instrumenta na području izvanbolničke zaštite odlučili smo se jer je zdravlje osnovna ljudska potreba, a odnos očekivane i dobivene kvalitete usluge važan za kvalitetu života svakog pojedinca ali i kvalitetu širje društvene zajednice. Provedenim istraživanjem potvrđujemo pouzdanost i valjanost SERVQUAL instrumenta u mjerenju kvalitete usluge posebno apliciranog na liječnike opće prakse.

service quality; reliability; multivariate statistical analysis; SERVQUAL

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Knowledge and regional economic development

predavanje

09.06.2005-11.06.2005

Barcelona, Španjolska

Povezanost rada

Ekonomija