Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interes za studij: Empirijsko istraživanje uvjeta i učinaka interesa za sveučilišni studij (CROSBI ID 115232)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Palekčić, Marko ; Radeka, Igor ; Petani, Rozana ; Muller, Florian Interes za studij: Empirijsko istraživanje uvjeta i učinaka interesa za sveučilišni studij // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 4; 389-404-x

Podaci o odgovornosti

Palekčić, Marko ; Radeka, Igor ; Petani, Rozana ; Muller, Florian

hrvatski

Interes za studij: Empirijsko istraživanje uvjeta i učinaka interesa za sveučilišni studij

Empirijskim istraživanjem uvjeta i efekata interesa za studij obuhvaćeno je 489 studenata različitih studijskih grupa Filozofskog fakulteta u Zadru, odnosno Sveučilišta u Zadru. Teorijski okviri istraživanja predstavljaju "Münchenska teorija interesa" (autora Prenzela, Schiefelea i Krappa) i model ličnosti ("BIG FIVE", autora Goldberga). Rezultati potvrđuju pretpostavke navedenih teorija. Interes za studij i osobine ličnosti (osim neuroticizma) u pozitivnom su odnosu. Socijalni odnosi, interes nastavnika, kvaliteta instrukcije, transparentnost zahtjeva i potpora kompetencije su varjabale iz okoline učenja i poučavanja koje su snažnije povezane s interesom za studij. Kao prediktori razvijenosti interesa najznačajniji su socijalna vezanost, smanjeno preopterećenje, osobine ličnosti savjesnost i otvorenost, te potpora kompetencije. Rezultati istraživanja interpretiraju se ne samo u kontekstu valjanosti pedagoško-psiholoških teorija interesa, nego i s obzirom na potrebu i mogućnosti poboljšavanja kvalitete visokoškolske nastave.

teorija interesa; in tersi za studij; zadovoljstvo studijem; kvaliteta visokoškolske nastave; promjena studija

nije evidentirano

engleski

Interest in studying: Empirical research on the conditions and effects of interest in studying at university

nije evidentirano

theory of interest; interest in studying; satisfaction with study; quality of higher education; change of study

nije evidentirano

Podaci o izdanju

145 (4)

2004.

389-404-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija