crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 202366

Časopis

Autori: Hameršak, Marijana
Naslov: Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji
( Advertising childhood: talks about production )
Izvornik: Medijska istraživanja (1330-6928) 9 (2003), 2; 67-86
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: oglašavanje; proizvodnja reklama; djetinjstvo (semiologija); studij djetinjstva; reprezentacija djetinjstva; etičnost oglašavanja; kulturalni studiji
( advertising; production of advertisements; childhood (semiology); childhood studies; childhood representation; advertising ethics )
Sažetak:
Nakon osvrta na začetničke semiotičke i kulturalnostudijske pristupe oglašavanju, autorica se usredotočuje na uglavnom neprepoznato i/ili nepriznato područje istraživanja: proizvodnju reklama. Na temelju nekoliko nestrukturiranih razgovora s djelatnicima marketinških agencija analizira koncepcije djetinjstva artikulirane u procesu proizvodnje. Osobito i ambivalentno mjesto koje djetinjstvo zauzima u procesu proizvodnje reklama razaznaje na razini iskaza i praksi autora reklama s jedne strane te u te u profesionalnoj i zakonskoj regulaciji oglašavanja s druge strane.
Projekt / tema: 0189002
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Etnologija i antropologija
URL Internet adrese: http://www.mediaresearch.cro.net/clanak.aspx?l=hr&id=214
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4