Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Business intelligence u funkciji ostvarenja konkurentnosti turističkih poduzeća (CROSBI ID 115595)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Stipanović, Christian Business intelligence in making tourism enterprises competitive / Business intelligence u funkciji ostvarenja konkurentnosti turističkih poduzeća // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 2; 111-121-x

Podaci o odgovornosti

Stipanović, Christian

hrvatski

Business intelligence u funkciji ostvarenja konkurentnosti turističkih poduzeća

Turistička poduzeća u dinamičkom procesu ostvarenja konkurentnosti moraju valorizirati nove inpute (znanje, intelektualni kapital) u generiranju prednosti (brzina, kvaliteta, cijena). Presudno je implementirati novu poslovnu filozofiju temeljenu na reinžinjeringu uz poticanje inovativnosti i inteklektualnog kapitala kao ključne resurse i primjenu benchmarkinga i business intelligence. Business Intelligence predstavlja sveukupnost informacijske, spoznajne i akcijske osposobljenosti poduzeća kao temelj upravljanja promjenama i izgradnje konkurentnosti. Temelji na zaštiti vlastitih podataka i prikupljanju tuđih podataka kao podloga kreiranju izvjesnica za proces poslovnog odlučivanja. Hrvatska turistička poduzeća još nisu prepoznala važnost business intelligence

konkurentnost; razvojna strategija; turistička poduzeća; business intelligence

nije evidentirano

engleski

Business intelligence in making tourism enterprises competitive

Turistička poduzeća u dinamičkom procesu ostvarenja konkurentnosti moraju valorizirati nove inpute (znanje, intelektualni kapital) u generiranju prednosti (brzina, kvaliteta, cijena). Presudno je implementirati novu poslovnu filozofiju temeljenu na reinžinjeringu uz poticanje inovativnosti i inteklektualnog kapitala kao ključne resurse i primjenu benchmarkinga i business intelligence. Business Intelligence predstavlja sveukupnost informacijske, spoznajne i akcijske osposobljenosti poduzeća kao temelj upravljanja promjenama i izgradnje konkurentnosti. Temelji na zaštiti vlastitih podataka i prikupljanju tuđih podataka kao podloga kreiranju izvjesnica za proces poslovnog odlučivanja. Hrvatska turistička poduzeća još nisu prepoznala važnost business intelligence

competitiveness; tourism entreprise; development strategy; business intelligence

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (2)

2005.

111-121-x

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost