Od ideje do realizacije plakata (CROSBI ID 508831)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brozović, Maja ; Pibernik, Jesenka
hrvatski
Od ideje do realizacije plakata
Proces nastanka svakog grafičkog medija uključuje nastanak ideje, vizualizaciju, stil i realizaciju. U tom procesu, dizajnersko rješenje prolazi evoluciju od nastanka ideje, kroz proces vizualizacije, do implementacije u odabranom grafičkom mediju. Početna se zamisao transformira, od svog nastanka do realizacije, u skladu sa tehnološkim mogućnostima izvedbe. Cjelokupan proces analiziran je na primjeru rješenja plakata za Smotru Sveučilišta u Zagrebu. Plakat je odabran kao najpoznatiji medij eksterijera koji ulazi u kategoriju prezentacije i promocije, a na kojem slika i riječ na plakatu trebaju biti ekonomični, povezani u jedinstveno značenje i zapamtljivi. Autori dizajnerskih rješenja bili su studenti III. godine Grafičkog fakulteta smjera Grafičkog dizajna Sveučilišta u Zagrebu.
brainstorming; stil; realizacija
nije evidentirano
engleski
Poster: From an Idea to Realisation
nije evidentirano
brainstorming; style; realization
nije evidentirano
Podaci o prilogu
25-28.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 9. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav
Zagreb : Senj : Ljubljana: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju ; Inštitut za celulozo in papir Ljubljana
953-96020-4-1
Podaci o skupu
9. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
predavanje
14.09.2005-17.09.2005
Lovran, Hrvatska