Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju nastavnika fizike (CROSBI ID 116249)

Prilog u časopisu | ostalo

Jurdana-Šepić, Rajka ; Milotić, Branka Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju nastavnika fizike // Metodički ogledi, 12 (2005), 1; 19-24-x

Podaci o odgovornosti

Jurdana-Šepić, Rajka ; Milotić, Branka

hrvatski

Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju nastavnika fizike

Promišljanje i usavršavanje visokoškolske nastave postaje imperativ koji se postavlja pred sveučilišne nastavnike. Potrebne i nužne promjene u metodologiji poučavanja i kvaliteti komuniciranja osobito su značajne na fakultetima koji obrazuju buduće nastavnike, jer su sveučilišni nastavnici i njihove metode ne samo ogledni primjer rada budućih nastavnika, nego su kao “ učitelji učitelja“ u odgovornom položaju pokretača pozitivnih promjena u strategiji poučavanja, učenja i osuvremenjivanja svih razina sustava obrazovanja. U vremenu silne brzine nastanka novih znanja i zamjene starih znanja novima, prioritet odnosa prema znanju, a time i cilja obrazovanja, više nije ''steći znanja'', nego steći vještinu, naviku i potrebu njihovoga samostalnog konstruiranja Prikazan je primjer pokrenute komunikacije u okviru metodičkih kolegija iz fizike na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, gdje su primijenjene metode rada oslobodile komunikaciju na više razina unutar i izvan sveučilišne nastave. Aktiviranjem studenata i poticanjem njihove kreativnosti pokrenut je ''domino efekt’ ’ različitih aktivnosti (projekti MZT-a, MIPS-a, MZOS-a, e-škole Hrvatskog fizikalnog društva, konstruktivističke radionice s osnovnoškolcima, popularna predavanja, izložbe, itd.) koje su povezale nastavnike i studente s nekoliko fakulteta riječkoga Sveučilišta, nastavnike i učenike više osnovnih i srednjih škola, te ljude iz nekoliko stručnih udruga i instituta.

nastava fizike; edukacija nastavnika

nije evidentirano

engleski

"Perpetuum mobile" in physics teacher education

nije evidentirano

physics education; eduaton of physics teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1)

2005.

19-24-x

objavljeno

0353-765X

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija