Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Roditeljsko poticanje čitalačkih vještina u djece predškolske dobi (CROSBI ID 116474)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Maleš, Dubravka ; Stričević, Ivanka Roditeljsko poticanje čitalačkih vještina u djece predškolske dobi // Napredak (Zagreb), 144 (2003), 2; 168-179-x

Podaci o odgovornosti

Maleš, Dubravka ; Stričević, Ivanka

hrvatski

Roditeljsko poticanje čitalačkih vještina u djece predškolske dobi

U ovom radu istaknut je utjecaj roditelja i obiteljskog konteksta na razvoj pismenosti i čitalačke kulture kod djece u razdoblju ranog djetinjstva kao pretpostavke kasnije uspješnosti djeteta u školi. Naime, djetetova okolina znatno pridonosi razvoju predčitačkih vještina, motivaciji djeteta za samostalno čitanje, a time značajno određuje budući djetetov uspjeh u školi. U empirijskom dijelu rada prezentiran je dio rezultata dobivenih terenskim istraživanjem provedenim na uzorku od 363 roditelja koji imaju predškolsko dijete u obitelji. Cilj je ispitivanja bio doznati koliko roditelji predškolske djece čitaju svojoj djeci i koliko važnosti pridaju čitanju u obitelji. U radu prezentirani odgovori roditelja koji govore o njihovim stavovima o potrebi čitanja djetetu u obitelji te stavovi koji se odnose na aktivnosti odraslih glede čitanja predškolskom djetetu u obitelji.

čitalačke navike; obiteljska pismenost; programi obiteljske pismenosti; poticanje čitanja

Rad u casopisu navedenom u Pravilniku iz NN 2/97

engleski

Parental encouragement of the development of reading skills in preschool children

nije evidentirano

reading habits; family literacy; family literacy programmes; encouragement of reading

nije evidentirano

Podaci o izdanju

144 (2)

2003.

168-179-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija