Roditeljsko poticanje čitalačkih vještina u djece predškolske dobi (CROSBI ID 116474)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Maleš, Dubravka ; Stričević, Ivanka
hrvatski
Roditeljsko poticanje čitalačkih vještina u djece predškolske dobi
U ovom radu istaknut je utjecaj roditelja i obiteljskog konteksta na razvoj pismenosti i čitalačke kulture kod djece u razdoblju ranog djetinjstva kao pretpostavke kasnije uspješnosti djeteta u školi. Naime, djetetova okolina znatno pridonosi razvoju predčitačkih vještina, motivaciji djeteta za samostalno čitanje, a time značajno određuje budući djetetov uspjeh u školi. U empirijskom dijelu rada prezentiran je dio rezultata dobivenih terenskim istraživanjem provedenim na uzorku od 363 roditelja koji imaju predškolsko dijete u obitelji. Cilj je ispitivanja bio doznati koliko roditelji predškolske djece čitaju svojoj djeci i koliko važnosti pridaju čitanju u obitelji. U radu prezentirani odgovori roditelja koji govore o njihovim stavovima o potrebi čitanja djetetu u obitelji te stavovi koji se odnose na aktivnosti odraslih glede čitanja predškolskom djetetu u obitelji.
čitalačke navike; obiteljska pismenost; programi obiteljske pismenosti; poticanje čitanja
Rad u casopisu navedenom u Pravilniku iz NN 2/97
engleski
Parental encouragement of the development of reading skills in preschool children
nije evidentirano
reading habits; family literacy; family literacy programmes; encouragement of reading
nije evidentirano