Učenje, poučavanje i testiranje znanja nastavnih sadržaja prema HNOS-u iz informatike za osnovne škole (CROSBI ID 509614)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Andrijanić, Mladen
hrvatski
Učenje, poučavanje i testiranje znanja nastavnih sadržaja prema HNOS-u iz informatike za osnovne škole
Pojavom inteligentnih tutorskih sustava (ITS) otvaraju se nove mogućnosti u učenju i poučavanju. Uvođenjem Web-orijentiranih ITS sustava htjelo se osigurati platformsku, prostornu i vremensku nezavisnost sustava u obrazovnom procesu. Hijerarhijsko modeliranje, međuoperativnost i ponovna upotrebljivost pojedinih komponenti tutorskih sustava (korištenjem autorskih alata) i ontologije, neke su od tehnika razvijenih za oblikovanje tutorskih sustava, posebice onih inteligentnih. Mnogi se autorski sustavi koriste semantičkim mrežama za prikaz znanja. Jedan od njih je eXtended Turor-Expert System (xTEx-Sys v.1.2), s kojim se i krenulo s testiranjem sustava na učenicima V., VI., i VIII. razreda osnovne škole Spinut u Splitu, inače polaznicima izbornog programa informatike, na područnom znanju iz informatike za osnovne škole, a u okviru Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda. Učenje i poučavanje je proverdeno za kataloške teme Strojna oprema računala, Obrada teksta i Izrada prezentacija.
Hrvatski nacionalni obrazovni standard; učenje; poučavanje; testiranje; informatika
nije evidentirano
engleski
Croatian National Educational Standard for learning, teaching and testing informatics knowledge in primary school
nije evidentirano
Croatian National Educational Standard; learning; teaching; testing; informatic
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Savjetovanje RAČUNALO U ŠKOLI IX, Šibenik, 2005
predavanje
22.09.2005-24.09.2005
Šibenik, Hrvatska