Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys? (CROSBI ID 509616)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Norac, Zlatko
hrvatski
Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys?
Rezultati ovog rada pokazuju da za sustav Tex-Sys ima mjesta u osnovnom obrazovanju. Modul Learning and Teaching prepoznat je od strane učenika kao vrlo koristan za učenje novih sadržaja, u našem slučaju tehničke kulture, što se osim iz rezultata ankete vidi i iz učeničkih komentara. Modul Quiz, iako zahtjevan, jer u njemu najviše dolazi do izražaja logička formaliziranost znanja, od učenika je prihvaćen s tročetvrtinskom većinom. Nezgrapnost rečenica u kvizu, od koje su strahovali studenti poslijediplomskog studija didaktike prirodnih znanosti i na kojoj su temeljili svoje razloge za skepsu prema TEx-Sys-u, gubi svoj preuveličani značaj za samo nekoliko minuta rada. Ovdje možemo povući paralelu sa zadovoljstvom uspjehom u rješavanju kviza. Tri četvrtine učenika zadovoljnih svojim uspjehom stvara pozitivnu sliku o sebi. Oni su neopterećeni subjektivizmom učitelja. Pravda koju tako gorljivo traže sad je zadovoljena. Ako stvarna usvojenost znanja odgovara rezultatima kviza, tada i zadovoljstvu učitelja nema kraja. Ove ideje mogu biti temelj nekog novog ispitivanja. No, ne treba otići u krajnost i proglašavati bilo koji sustav e-učenja zamjenom za čovjeka. Zaključna ocjena ipak pripada učitelju.
Inteligentni tutorski sustavi; učenje; poučavanje; osnovna škola
nije evidentirano
engleski
How student learn with TEx-Sys?
nije evidentirano
Intelligent tutoring systems; learning; teaching; primary scholl
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Savjetovanje RAČUNALO U ŠKOLI IX, Šibenik, Solaris, 2005.
predavanje
22.09.2005-24.09.2005
Šibenik, Hrvatska