Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys? (CROSBI ID 509616)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Norac, Zlatko Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys? // Metodička radionica, Inteligentni sustavi za e-učenje. 2005

Podaci o odgovornosti

Norac, Zlatko

hrvatski

Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys?

Rezultati ovog rada pokazuju da za sustav Tex-Sys ima mjesta u osnovnom obrazovanju. Modul Learning and Teaching prepoznat je od strane učenika kao vrlo koristan za učenje novih sadržaja, u našem slučaju tehničke kulture, što se osim iz rezultata ankete vidi i iz učeničkih komentara. Modul Quiz, iako zahtjevan, jer u njemu najviše dolazi do izražaja logička formaliziranost znanja, od učenika je prihvaćen s tročetvrtinskom većinom. Nezgrapnost rečenica u kvizu, od koje su strahovali studenti poslijediplomskog studija didaktike prirodnih znanosti i na kojoj su temeljili svoje razloge za skepsu prema TEx-Sys-u, gubi svoj preuveličani značaj za samo nekoliko minuta rada. Ovdje možemo povući paralelu sa zadovoljstvom uspjehom u rješavanju kviza. Tri četvrtine učenika zadovoljnih svojim uspjehom stvara pozitivnu sliku o sebi. Oni su neopterećeni subjektivizmom učitelja. Pravda koju tako gorljivo traže sad je zadovoljena. Ako stvarna usvojenost znanja odgovara rezultatima kviza, tada i zadovoljstvu učitelja nema kraja. Ove ideje mogu biti temelj nekog novog ispitivanja. No, ne treba otići u krajnost i proglašavati bilo koji sustav e-učenja zamjenom za čovjeka. Zaključna ocjena ipak pripada učitelju.

Inteligentni tutorski sustavi; učenje; poučavanje; osnovna škola

nije evidentirano

engleski

How student learn with TEx-Sys?

nije evidentirano

Intelligent tutoring systems; learning; teaching; primary scholl

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Savjetovanje RAČUNALO U ŠKOLI IX, Šibenik, Solaris, 2005.

predavanje

22.09.2005-24.09.2005

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo