Neuropsihološka struktura pisanja (CROSBI ID 31330)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Šoštarić-Peklar, Miroslava ; Jusufbegović, Sanja ; Pansini, Renata
hrvatski
Neuropsihološka struktura pisanja
Opismenjavanje djeteta je glavni cilj obrazovnog procesa u početku školovanja. Budući da je pisanje vrlo složen proces i temelji se na nizu funkcija specifičnih za rad pojedinih struktura mozga, važno je da dijete bude psiholingvistički i emocionalno zrelo, te da postupci opismenjavanja budu u skladu s razvojnim mogućnostima djeteta. Uvid u neuropsihološku strukturu pisanja daje mogućnost prepoznavanja simptoma koji mogu uzrokovati teškoće pri opismenjavanju ili dovesti do usvajanja nepravilne tehnike pisanja. Ključne riječi: opismenjavanje, psiholingvistička zrelost, neuropsihologija
neuropsihologija, opismenjavanje, psiholingvistička zrelost
nije evidentirano
engleski
Neuropsychological structure of writing
nije evidentirano
neuropsychology, bring to literacy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
27-32.
objavljeno
Podaci o knjizi
Umjetna pužnica : verbotonalni pristup
Pansini, Mihovil
Zagreb: Poliklinika SUVAG
2005.
953-95195-0-0