Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stimulacije pokretom (CROSBI ID 31335)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pintar, Vesna Stimulacije pokretom // Umjetna pužnice : verbotonalni pristup / Pansini, Mihovil (ur.). Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2005. str. 59-69

Podaci o odgovornosti

Pintar, Vesna

hrvatski

Stimulacije pokretom

U ovom rehabilitacijsko-edukacijskom postupku djeluje se istovremeno povezanim programima: 1. program – za razvoj harmonije tijela tj. sklada u senzo-psiho-motornom razvoju, koji uvjetuje dobar razvoj govora u akustičkoj i lingvističkoj komponenti 2. program – za razvoj slušanja, govora i jezika s posebnom brigom za akustičke komponente (fonaciju, artikulaciju, ritam i intonaciju) i strukturiranje govora (morfosintaksa i gramatika). HARMONIJA TIJELA – vježbama za postizanje sklada senzo-psiho-motorike djeluje se na razvoj: - senzorike – miris, okus, dodir, proporcija, vestibularni osjet, vid, sluh i slušanje u multisenzorici - afektivnosti – dobre reakcije na senzoričke podražaje, u kojima se uočavaju logične promjene raspoloženja i skladne tjelesne napetosti u kvalitetama pokreta, mimici, glasu i govoru, a doživljajem utječe na pamćenje, mišljenje, razumijevanje, socijalizaciju i komunikaciju - motorike – djeluje se na sklad u razvoju senzo-motorike za uspješniji razvoj psihomotorike. Važno je uočavati nedostatke i greške na svim područjima te djelovati na razvojni sklad. SLUŠANJE, GOVOR I JEZIK – posredstvom medija « tijelo, pokret i ples» dostići cilj rehabilitacije – dobro slušanje, govor i jezik. Specifičnost prirodnih razvojnih stupnjeva odredila je podjelu ovoga programa i zadataka na nekoliko stupnjeva: - poticanje i razvoj glasanja (fonacije) i slušanja vlastitog glasa i okoline - poticanje i razvoj pravilne artikulacije, igara artikulacije za razvoj govornih automatizama - razvoj slušanja i strukturiranja riječi – pravilan morfo-sintaktički slijed i red te ritam i intonaciju - organizaciju rečenice i većih govornih cjelina povezati s iskustvom i osjećajem za ritmičke i intonacijske strukture riječi, razvijati sklad verbalne i neverbalne poruke i poboljšavati razumijevanje i razumljivost govora (spaciocepcija, spaciogramatika) - razvijati spontani i kreativni govor u igrama dramatizacije (spaciocepcija, topografija). Važno je na svim stupnjevima uočavati greške i optimalnim pokretima za pojedinca djelovati ciljano na korekciju tjelesne napetosti putem senzo-psiho-motornih iskustava iz 1. programa.

stimulacije pokretom

nije evidentirano

engleski

Body movement stimulations

nije evidentirano

body movement stimulations

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-69.

objavljeno

Podaci o knjizi

Umjetna pužnice : verbotonalni pristup

Pansini, Mihovil

Zagreb: Poliklinika SUVAG

2005.

953-95195-0-0

Povezanost rada

Pedagogija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta