Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika (CROSBI ID 468271)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pilić, Šime
hrvatski
Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika
U radu se razmatra društveni odnos u obrazovnom procesu, na osnovi empirijskog istraživanja. U ovom su istraživanju odnosi između nastavnika i učenika ispitivani sa stajališta učenika, onako kako učenici doživljavaju i vrednuju taj odnos. Istraživanje je provedeno na uzorku učenika osmog razreda osnovne škole i četvrtog razreda gimnazije (N=141) u jednom većem gradu i jednom manjem otočkom. U članku se još kompariraju dobiveni rezultati s drugim (npr. u Zagrebu 1990.) te se u zaključcima ističe potreba demokratizacije nastavnog procesa, obrazovanja i društva.
društveni odnos u obrazovnom procesu; odnos učenika i nastavnika
nije evidentirano
engleski
Evaluation of teacher-student relations: students' views
nije evidentirano
Social relations in teaching process; relations student-teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
23-35-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pedagoški fakul
Podaci o skupu
Vrednovanje obrazovnog procesa
pozvano predavanje
12.12.1998-13.12.1998
Osijek, Hrvatska