Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika (CROSBI ID 468271)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pilić, Šime Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika // Vrjednovanje obrazovanja, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa. / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pedagoški fakul, 1998. str. 23-35-x

Podaci o odgovornosti

Pilić, Šime

hrvatski

Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika

U radu se razmatra društveni odnos u obrazovnom procesu, na osnovi empirijskog istraživanja. U ovom su istraživanju odnosi između nastavnika i učenika ispitivani sa stajališta učenika, onako kako učenici doživljavaju i vrednuju taj odnos. Istraživanje je provedeno na uzorku učenika osmog razreda osnovne škole i četvrtog razreda gimnazije (N=141) u jednom većem gradu i jednom manjem otočkom. U članku se još kompariraju dobiveni rezultati s drugim (npr. u Zagrebu 1990.) te se u zaključcima ističe potreba demokratizacije nastavnog procesa, obrazovanja i društva.

društveni odnos u obrazovnom procesu; odnos učenika i nastavnika

nije evidentirano

engleski

Evaluation of teacher-student relations: students' views

nije evidentirano

Social relations in teaching process; relations student-teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-35-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pedagoški fakul

Podaci o skupu

Vrednovanje obrazovnog procesa

pozvano predavanje

12.12.1998-13.12.1998

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija