Grupni rad s roditeljima djece oštećena sluha i/ili govora (CROSBI ID 31359)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kondić, Ljiljana ; Dulčić, Adinda
hrvatski
Grupni rad s roditeljima djece oštećena sluha i/ili govora
Intenzitet anksioznosti nakon provedenog suportivno-edukativnog rada pokazuje smanjenje. Dobivena razlika statistički je značajna. Na temelju dobenih rezultata može se zaključiti da suportivno-edukativni rad s roditeljima djece oštećena sluha/ili govora u srednje velikoj skupini daje anksiolitički učinak. No, i ovakvim radom smanjen intenzitet anksioznosti još je uvijek povišen u odnosu na roditelje djece bez specifičnosti u razvoju, što pokazuje da je potrebno kontinuirano i sustavno raditi s roditeljima.
verbotonalna metoda, grupni rad, djeca oštećena sluhai/ili govora
nije evidentirano
engleski
Group work with parents of hearing and/or speech impaired chidren
nije evidentirano
verbotonal theory, group therapy, hearing impaired children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
225-231.
objavljeno
Podaci o knjizi
Umjetna pužnica : verbotonalni pristup
Pansini, Mihovil
Zagreb: Poliklinika SUVAG
2005.
953-95195-0-0