Diskusija kao nastavna metoda (u nastavi fizike?) (CROSBI ID 510020)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kovač, Vesna
hrvatski
Diskusija kao nastavna metoda (u nastavi fizike?)
U ovom radu predstavljena je diskusija, nastavna metoda usmjerena na poticanje niza aktivnosti učenika koje se naglašavaju kao poželjne u suvremenim reformskim stremljenjima. Odabrani su neki ključni elementi o kojima svaki nastavnik mora voditi računa prilikom odabira, pripreme i izvođenja ove metode, iako zbog složenosti i različitih pojavnih oblika diskusije u nastavnoj praksi nisu iscrpljene sve potencijalne situacije. Osim predstavljanja temeljnih spoznaja o diskusiji, osobita pozornost usmjerena je na aktivnosti pripreme diskusije, ulogu i funkcije voditelja diskusije te osvrt na moguće neproduktivne situacije koje se u diskusiji mogu pojaviti. Tijekom izlaganja očekuje se interaktivni rad sa sudionicima koji će, uz navođenje neposrednih primjera iz nastave fizike, pomoći oblikovati mišljenje o mogućnostima i ograničenjima primjene ove nastavne metode u nastavi fizike.
nastavna metoda; diskusija; učitelj
nije evidentirano
engleski
Discussion as a teaching method (teaching Physics?)
nije evidentirano
teaching methods; discussion; teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Seminar iz fizike u sklopu uvođenja HNOS - a
ostalo
04.07.2005-09.07.2005
Zagreb, Hrvatska