Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete (CROSBI ID 116903)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 239-250-x

Podaci o odgovornosti

Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija

hrvatski

Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete

Primjena je sustava upravljanja potpunom kvalitetom utjecala na razvoj suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja koji uz financijske obuhvaćaju i nefinancijske pokazatelje. Stoga će takvi sustavi mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja uz informacije o ostvarenim rezultatima osigurati i informacije o provedenim poboljšanjima u poslovnom sustavu i razini njihovog ostvarenja.

rezultati poslovanja; suvremeni sustavi mjerenje i ocjenjivanja rezultata poslovanja

nije evidentirano

engleski

Performance as an element of the quality system

nije evidentirano

performance; contemporary performance measurement and management systems

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2005.

239-250-x

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost