Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komuniciram, dakle (ne) učim? (CROSBI ID 510437)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pavičić, Višnja ; Bagarić, Vesna Komuniciram, dakle (ne) učim? // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, D. Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.). Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 375-392-x

Podaci o odgovornosti

Pavičić, Višnja ; Bagarić, Vesna

hrvatski

Komuniciram, dakle (ne) učim?

U metodičkim krugovima česte su rasprave o terminološkom i definicijskom razgraničenju komunikacijskih od strategija učenja. Osnovni kriterij razlikovanja je učenikova namjera s kojom primjenjuje određenu strategiju: ako prenosi poruku koristi se komunikacijskom, a ako uči, strategijom učenja. Znači li to da učenik ne uči dok komunicira? Ovaj članak raspravlja o tom problemu na primjeru učenja stranih jezika u osnovnoj školi.

strategije učenja; komunikacijske strategije; učenje stranih jezika

nije evidentirano

engleski

I communicate, therefore I (do not) learn

nije evidentirano

learning strategies; communication strategies; foreign language learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

375-392-x.

2005.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jezik u društvenoj interakciji

Stolac, D. Ivanetić, N., Pritchard, B.

Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

Podaci o skupu

Jezik u društvenoj interakciji

predavanje

16.05.2005-17.05.2005

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija