Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole (CROSBI ID 342219)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mendek, Željka Uspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole / Vlahović-Štetić, Vesna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2004

Podaci o odgovornosti

Mendek, Željka

Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Uspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole

Ispitan je uradak 67 djece predškolske dobi i 79 djece 1. razreda u problemskim matematičkim zadacima. Nastojalo se provjeriti koliko uspješno djeca rješavaju problemske zadatke s obzirom na dob, vrstu zadatka, razinu situacijskog konteksta u zadatku te pri kombinaciji ovih faktora. Provjera uspješnosti rješavanja problemskih zadataka u funkciji dobi pokazuje da je uradak djece 1. razreda bolji od uratka djece predškolske dobi. Pokazalo se da djeca uspješnije rješavaju zadatke promjene od zadataka usporedbe. Dječji uradak u zadacima sa smislenijim situacijskim kontekstom ne razlikuje se od uratka u zadacima s neutralnim kontekstom. Smisleniji situacijski kontekst poboljšao je uradak učenika 1. razreda u obje vrste zadataka, a kod djece predškolske dobi smisleniji situacijski kontekst nije poboljšao uradak niti u jednoj vrsti problemskih zadataka.

matematički problemski zadaci

nije evidentirano

engleski

Preschool and first grade elementary school students' mathematical word problems solving

nije evidentirano

mathematical word problems

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

01.09.2004.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija