Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja (CROSBI ID 342222)

Ocjenski rad | diplomski rad

Severinac, Ana Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja / Vlahović-Štetić, Vesna (mentor); Arambašić, Lidija (neposredni voditelj). Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2003

Podaci o odgovornosti

Severinac, Ana

Vlahović-Štetić, Vesna

Arambašić, Lidija

hrvatski

Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja

U ovom smo istraživanju željeli provjeriti kakvi su stavovi prema matematici i koliko se matematike boje učenici srednjih škola različitog usmjerenja. U istraživanju je sudjelovalo 510 mladića i djevojaka, učenika jezičnih i prirodoslovno-matematičke gimnazije. Provjerena je povezanost stavova o matematici i straha od matematike, kao i razlike u stavovima o matematici i strahu od matematike kod mladića i djevojaka, učenika različitih usmjerenja. Rezultati istraživanja pokazali su kako postoji značajna negativna korelacija između stavova o matematici i straha od matematike (ρ = -0.48) kod učenika jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja. Učenici sa pozitivnijim stavom prema matematici imaju manje izražen strah od matematike. Učenici prirodoslovno-matematičkog usmjerenja imaju značajno pozitivnije stavove prema matematici od učenika jezičnog usmjerenja (F = 140.95 ; p = 0.00). Također, učenici jezičnog usmjerenja značajno se više boje matematike od učenika prirodoslovno-matematičkog usmjerenja (F = 43.15 ; p = 0.00). Pokazalo se da se djevojke značajno više boje matematike od mladića (F = 5.86 ; p = 0.02). Interakcije nisu statistički značajne.

stavovi; strah od matematike; spolne razlike

nije evidentirano

engleski

Attitudes toward math and math anxiety in language oriented and science oriented secondary schools' students

nije evidentirano

attitudes; math anxiety; gender differences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

01.07.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija