Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teachers' Opinions on Teaching Recent History in Primary and Secondary Schools in the Croatian Danube Region (CROSBI ID 117517)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Baranović, Branislava ; Jokić, Boris Teachers' Opinions on Teaching Recent History in Primary and Secondary Schools in the Croatian Danube Region // Povijest u nastavi, 2 (2004), 4; 384-406-x

Podaci o odgovornosti

Baranović, Branislava ; Jokić, Boris

engleski

Teachers' Opinions on Teaching Recent History in Primary and Secondary Schools in the Croatian Danube Region

U izlaganju su prezentirati rezultati empirijskog istraživanja Mišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti. Istraživanje je provedeno 2003. god. na populaciji nastavnika povijesti u osnovnim i srednjim školama s nastavom na srpskom i hrvatskom jeziku u županijama na koje se odnosi moratorij: Osječko – baranjska i Vukovarsko – srijemska.u srpnju 2003. godine. Ispitivano je mišljenje nastavnika o ključnim aspektima nastave povijesti i ukidanju moratorija na poučavanje najnovije povijesti na području bivše Jugoslavije. Rezultati su da između nastavnika povijesti u školama na srpskom jezika i nastavnika u školama na hrvatskom jeziku postoji značajna razlika u mišljenjima kada je riječ o poučavanju najnovije povijesti na području bivše Jugoslavije, uključensti povijesti nacionalnih manjina te ukidanja moratorija. Istraživanje ukazuje da je područje nastave povijesti još uvijek vrlo osjetljivo i da svaka neobjektivnost, neuvažavanje stajališta i stereotipiziranje bilo koje od "strana" može pogoršati odnose između nastavnika povijesti i pojačati konfliktnost koja je vidljiva u njihovim odgovorima. No, iz podataka je isto tako vidljivo da postoje pomaci u pravcu suradnje i znakovi volje (barem kod dijela ispitanika) za razvijanjem tolerantnijih odnosa, uključujući i sporna pitanja nastave povijesti.

teaching of history; recent history on the teritory of former Yugoslavia; moratorium; primary and secondary school teachers; empirical research

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (4)

2004.

384-406-x

objavljeno

1334-1375

Povezanost rada

Sociologija, Pedagogija