DEVELOPING THE COMPETITIVENESS OF CROATIAN TOURISM IN VIEW OF THE GLOBAL MARKET (CROSBI ID 511108)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alkier Radnić, Romina ; Stipanović, Christian ; Gračan, Daniela
engleski
DEVELOPING THE COMPETITIVENESS OF CROATIAN TOURISM IN VIEW OF THE GLOBAL MARKET
Globalizacija dovodi do internacionalizacije usluga i ubrzanog razvoja turizma koji postaje vodeća industrija svijeta. Nažalost, Hrvatska dovoljno ne prati suvremene trendove europskog turističkog tržišta te dovoljno ne valorizira prednosti prirodne resursne osnove. Zaostaje kompletna turistička nadgradnja u svim oblicima turističkog poslovanja koje nije spremno dočekala izazove globalizacije. Hrvatska mora definirati novu razvojnu strategiju turizma s ciljem približavanja sve razvijenijim potrebama turista EU. Konkurentske prednosti treba temeljiti na autohtonim elementima ponude, vlastitoj kulturi, tradiciji, običajima, odnosno na sinergijskom efektu lokalizacije i globalizacije. Globalizacija uvjetuje ulazak međunarodnih hotelskih lanaca koji postavljaju nove kvalitativne kriterije hrvatskog turizma te protuakciju hotelskih poduzeća i obiteljskih hotela.
globalisation; Croatian tourism; development strategy; competitiveness
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
187-195-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Contemporary Trends in Tourism Industry
Ohrid: Faculty of Tourism and Hospitality, Orid
Podaci o skupu
Contemporary trends in tourism industry
ostalo
26.05.2005-27.05.2005
Ohrid, Sjeverna Makedonija