Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konstrukcija i validacija testa rječnika emocija i njegov odnos sa školskim uspjehom (CROSBI ID 342486)

Ocjenski rad | diplomski rad

Harambašić, Danijela Konstrukcija i validacija testa rječnika emocija i njegov odnos sa školskim uspjehom / Takšić, Vladimir (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2003

Podaci o odgovornosti

Harambašić, Danijela

Takšić, Vladimir

hrvatski

Konstrukcija i validacija testa rječnika emocija i njegov odnos sa školskim uspjehom

Rezultati analize unutarnje konzistentnosti Testa rječnika emocija upućuju na zadovoljavajuću pouzdanost i homogenost TRE kao mjernog instrumenta. Isto tako se pokazalo da Test rječnika emocija ima zadovoljavajuću konvergentno divergentnu valjanost. Statistički značajno korelira i sa mjerom emocionalne inteligencije i sa mjerama akademske inteligencije. Između Testa rječnika emocija i školskog uspjeha je nađena statistički značajna povezanost. Sam, ali i u kombinciji sa Testom analize emocija, Verbalnim subtestom i Subtestom logičkog rezoniranja KTMZ statistički značajno pridonosi objašnjenju varijance školskog uspjeha. Pokazalo se da da Test rječnika emocija, kao i Verbalni subtest prati razvojnu komponentu, odnosno da stariji ispitanici postižu bolje rezultate od mlađih na tim testovima.

emocionalna inteligencija; mjere EI; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Construction and validation of the "Emotion Vocabulary Test" and its relation to academic achievement

nije evidentirano

emotional intelligence; measures of EI; academic achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

14.05.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Psihologija