Konstrukcija i validacija testa rječnika emocija i njegov odnos sa školskim uspjehom (CROSBI ID 342486)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Harambašić, Danijela
Takšić, Vladimir
hrvatski
Konstrukcija i validacija testa rječnika emocija i njegov odnos sa školskim uspjehom
Rezultati analize unutarnje konzistentnosti Testa rječnika emocija upućuju na zadovoljavajuću pouzdanost i homogenost TRE kao mjernog instrumenta. Isto tako se pokazalo da Test rječnika emocija ima zadovoljavajuću konvergentno divergentnu valjanost. Statistički značajno korelira i sa mjerom emocionalne inteligencije i sa mjerama akademske inteligencije. Između Testa rječnika emocija i školskog uspjeha je nađena statistički značajna povezanost. Sam, ali i u kombinciji sa Testom analize emocija, Verbalnim subtestom i Subtestom logičkog rezoniranja KTMZ statistički značajno pridonosi objašnjenju varijance školskog uspjeha. Pokazalo se da da Test rječnika emocija, kao i Verbalni subtest prati razvojnu komponentu, odnosno da stariji ispitanici postižu bolje rezultate od mlađih na tim testovima.
emocionalna inteligencija; mjere EI; školski uspjeh
nije evidentirano
engleski
Construction and validation of the "Emotion Vocabulary Test" and its relation to academic achievement
nije evidentirano
emotional intelligence; measures of EI; academic achievement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
14.05.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka