Emocionalna inteligencija i uspješnost rukovođenja (CROSBI ID 342489)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mitrović, Helena
Takšić, Vladimir
hrvatski
Emocionalna inteligencija i uspješnost rukovođenja
Faktorska analiza pokazala je da se skala procjene uspješnosti studenata sastoji od dva faktora: orijentacija na individualni razvoj i orijentacija ka uspjehu. Analizom unutarnje konzistentnosti utvrđeno je da oba faktora imaju zadovoljavajuće koeficijente pouzdanosti i zajedno objašnjavaju 73% varijance. Pokazalo se da korišteni testovi emocionalne inteligencije u prihvatljivim granicama statistički značajno koreliraju, iako TEA ima slabu pouzdanost na ovom uzorku. To znači da ovi testovi pokazuju zadovoljavajuću konvergentno – divergentnu valjanost i mjere različite aspekte istog konstrukta. Regresijskom analizom utvrđeno je da je prosjek ocjena značajan prediktor uspjeha na Testu rječnika emocija. Utvrđena je veza između spola i mjera akademskog uspjeha. Pokazalo se da je spol statistički značajan prediktor rezultata na subskali orijentacija na uspjeh. Ženski ispitanici dobivaju više procjene na ovoj subskali od muških ispitanika. Utvrđena je značajna korelacija između rezultata na Testu rječnika emocija i spola . Pokazalo se da ženski ispitanici uspješniji u razumijevanju riječi koje označavaju emocije.
emocionalna inteligencija; rukovođenje
nije evidentirano
engleski
Emotional intelligence and successful leadership
nije evidentirano
emotional intelligence; leadership
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
24.06.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka