Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu (CROSBI ID 756853)
Druge vrste radova | popularni rad
Podaci o odgovornosti
Kuterovac Jagodić, Gordana
hrvatski
Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu
Posljednjih tridesetak godina masovni mediji, osobito televizija sve više utječu na djetetov razvoj. Najznačajniji utjecaj televizija ima na proces socijalizacije djeteta tj. na usvajanje kulturalnih vrijednosti, stavova, uvjerenja i društvenih normi. Televizija ima tako veliki utjecaj zato što se nalazi u gotovo svakom domu te što komunicira vizualnim i auditivnim putem što je lakše i djelotvornije od nekih drugih oblika učenja i djeci vrlo privlačno. Istraživanja utjecaja televizijskog medija na djecu pokazuju kako korištenje medija samo po sebi može imati neke negativne posljedice po djetetovo tjelesno zdravlje i psihički razvoj. U radu se razmatra kako mediji utječu na djecu, zašto su djeca zanimljiva skupina z aoglašivače, kako djeca postaju potrošači, znaju li djeca što su reklame, koliko su djeca podložna reklamama i kako djecu zaštititi od negativnih utjecaja reklama.
djeca; televizija; oglašaavanje; psihološke posljedice
nije evidentirano
engleski
The Effects of Television Comertials on Children
nije evidentirano
children; television; comertials; psychological effects
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Marketing.UP
2005.
nije evidentirano
objavljeno