Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene (CROSBI ID 511537)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Planinić, Maja Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike:Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.). Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 142-146-x

Podaci o odgovornosti

Planinić, Maja

hrvatski

Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene

Razmatraju se osnovne tehnike koje potiču konceptualnu promjenu kod učenika: kognitivni konflikt, supstitucija koncepata, premostne analogije i sokratski dijalog. Diskutiraju se nastavna iskustva sa svakom od navedenih tehnika, te njihova učinkovitost i područje primjene.

nastava fizike; konceptualna promjena; kognitivni konflikt; premostne analogije; supstitucija koncepata; sokratski dijalog

nije evidentirano

engleski

Basic techniques that promote conceptual change

nije evidentirano

physics education; conceptual change; cognitive conflict; bridging analogies; concept substitution; Socratic dialogue

nije evidentirano

Podaci o prilogu

142-146-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike:Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike

Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan

Split: Hrvatsko fizikalno društvo

Podaci o skupu

Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike

predavanje

01.01.2005-01.01.2005

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija