Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene (CROSBI ID 511537)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Planinić, Maja
hrvatski
Osnovne tehnike induciranja konceptualne promjene
Razmatraju se osnovne tehnike koje potiču konceptualnu promjenu kod učenika: kognitivni konflikt, supstitucija koncepata, premostne analogije i sokratski dijalog. Diskutiraju se nastavna iskustva sa svakom od navedenih tehnika, te njihova učinkovitost i područje primjene.
nastava fizike; konceptualna promjena; kognitivni konflikt; premostne analogije; supstitucija koncepata; sokratski dijalog
nije evidentirano
engleski
Basic techniques that promote conceptual change
nije evidentirano
physics education; conceptual change; cognitive conflict; bridging analogies; concept substitution; Socratic dialogue
nije evidentirano
Podaci o prilogu
142-146-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike:Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan
Split: Hrvatsko fizikalno društvo
Podaci o skupu
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike
predavanje
01.01.2005-01.01.2005
Šibenik, Hrvatska