Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici (CROSBI ID 511547)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Planinić, Maja Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici // Sedmi simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.). Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 25-31-x

Podaci o odgovornosti

Planinić, Maja

hrvatski

Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici

U posljednjih tridesetak godina područje edukacijskih istraživanja u fizici doživjelo je intenzivan razvoj potaknut rastućom potrebom društva za učinkovitijom nastavom fizike na svim nivoima. Jedna grana istraživanja usmjerena je na razumijevanje temeljnih učeničkih problema u nastavi fizike, kao što su učeničke predkoncepcije, dok je druga usmjerena na razvijanje novih učinkovitih nastavnih metoda i strategija, te njihovu evaluaciju. Daje se pregled najvažnijih rezultata obiju grana. Diskutiraju se metode istraživanja, a među njima posebno američki konceptualni test iz mehanike (FCI) koji je odigrao važnu ulogu u dijagnosticiranju i dokumentiranju predkoncepcija, te evaluaciji različitih tipova nastave.

edukacijska istraživanja u fizici; nastava fizike; FCI; predkoncepcije

nije evidentirano

engleski

The main results of physics education research

nije evidentirano

physics education research; physics teaching; FCI; preconceptions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

25-31-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sedmi simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike

Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan

Split: Hrvatsko fizikalno društvo

Podaci o skupu

Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike

predavanje

01.01.2005-01.01.2005

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija