Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici (CROSBI ID 511547)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Planinić, Maja
hrvatski
Najvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici
U posljednjih tridesetak godina područje edukacijskih istraživanja u fizici doživjelo je intenzivan razvoj potaknut rastućom potrebom društva za učinkovitijom nastavom fizike na svim nivoima. Jedna grana istraživanja usmjerena je na razumijevanje temeljnih učeničkih problema u nastavi fizike, kao što su učeničke predkoncepcije, dok je druga usmjerena na razvijanje novih učinkovitih nastavnih metoda i strategija, te njihovu evaluaciju. Daje se pregled najvažnijih rezultata obiju grana. Diskutiraju se metode istraživanja, a među njima posebno američki konceptualni test iz mehanike (FCI) koji je odigrao važnu ulogu u dijagnosticiranju i dokumentiranju predkoncepcija, te evaluaciji različitih tipova nastave.
edukacijska istraživanja u fizici; nastava fizike; FCI; predkoncepcije
nije evidentirano
engleski
The main results of physics education research
nije evidentirano
physics education research; physics teaching; FCI; preconceptions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
25-31-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sedmi simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan
Split: Hrvatsko fizikalno društvo
Podaci o skupu
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike
predavanje
01.01.2005-01.01.2005
Šibenik, Hrvatska