Interaktivni udžbenik - čestični model i građa tvari (CROSBI ID 511638)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Buljan, Ivica ; Pećina, Planinka
hrvatski
Interaktivni udžbenik - čestični model i građa tvari
Prednosti učenja s računalom su interaktivnost i mogućnost samokontrole, mogućnost odabira tempa učenja, ogromna količina podataka i mnogućnost razmatranja puno primjera. Nedostaci i ograničenja su u prebrzom razvoju tehnologije i neusklađenosti raznih sistemskih programa ali i u “ navici igranja” odnosno u činjenici da dio učenika prihvaća računalo kao igračku. Veliki nedostatak je nemogućnost brze i poticajne ( i koordinirane) rasprave. Jedno moguće rješenje je interaktivni udžbenik koji omugućava bolje razumijevanje i produbljivanje znanja ali koji nije zamijena ni za nastavnika ni za tiskani udžbenik. Takav udžbenik vodi računa o:predznanju učenika.i predkoncepcijama. Sadržaji se nastavljaju na one koje su učenici već obrađivali u školi. Pored toga primjenom već manje-više usvojenog znanja na nove situacije pospješava se proces dozrijevanja znanja. Na taj način učeničko znanje postaje povezanije, koherentnije i u krajnoj liniji operativnije..
modeliranje; čestična građa; računalo
nije evidentirano
engleski
Interactiv textbook - corpuscular model
nije evidentirano
modeling; corpuscular theory; interactiv learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
125-127-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan
Split: Hrvatsko fizikalno društvo
Podaci o skupu
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike :Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
predavanje
30.03.2005-01.04.2005
Split, Hrvatska