Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje područjima za potrebe prodaje (CROSBI ID 511818)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Franjić, Zoran Upravljanje područjima za potrebe prodaje // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće" / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005. str. 85-86-x

Podaci o odgovornosti

Franjić, Zoran

hrvatski

Upravljanje područjima za potrebe prodaje

Uz pomoć znanja i veština iz upravljanja područjima, pa na taj način koncipirano prodavanje, ako se radi o marketinškim aktivnostima vezanim za taj dio poslovanja poduzeća, ne vrši se samo pojedinačnim kupcima, nego i skupinama kupaca koji se nalaze na dotičnim prodajnim područjima koja treba hijerarhijski pratiti i koja onda olakšavaju bolje planiranje i kontrolu prodavanja. Upravljanje područjima olakšava bolju pokrivenost tržišnih područja pa time i bolju prodaju, smanjenje troškova, uredniju evaluaciju prodajnih napora, podizanje morala i duha, te bolje upravljanje vremenom prodajnog osoblja, ali i vremenom kupaca, koje prodajna sila nekih gospodarskih sustava često beskrupulozno uzurpira i rasipa. Uz upravljanje područjima nameću se prateći problemi u svezi s prodavanjem za koje kvalitetno upravljanje područjima sugerira odgovarajuća rješenja.

upravljanje; područja; prodaja

nije evidentirano

engleski

Territory Management

nije evidentirano

management; territory; sales

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-86-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće"

Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK)

Podaci o skupu

Marketinške paradigme za 21.stoljeće

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija