Upravljanje područjima za potrebe prodaje (CROSBI ID 511818)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Franjić, Zoran
hrvatski
Upravljanje područjima za potrebe prodaje
Uz pomoć znanja i veština iz upravljanja područjima, pa na taj način koncipirano prodavanje, ako se radi o marketinškim aktivnostima vezanim za taj dio poslovanja poduzeća, ne vrši se samo pojedinačnim kupcima, nego i skupinama kupaca koji se nalaze na dotičnim prodajnim područjima koja treba hijerarhijski pratiti i koja onda olakšavaju bolje planiranje i kontrolu prodavanja. Upravljanje područjima olakšava bolju pokrivenost tržišnih područja pa time i bolju prodaju, smanjenje troškova, uredniju evaluaciju prodajnih napora, podizanje morala i duha, te bolje upravljanje vremenom prodajnog osoblja, ali i vremenom kupaca, koje prodajna sila nekih gospodarskih sustava često beskrupulozno uzurpira i rasipa. Uz upravljanje područjima nameću se prateći problemi u svezi s prodavanjem za koje kvalitetno upravljanje područjima sugerira odgovarajuća rješenja.
upravljanje; područja; prodaja
nije evidentirano
engleski
Territory Management
nije evidentirano
management; territory; sales
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-86-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće"
Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK)
Podaci o skupu
Marketinške paradigme za 21.stoljeće
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska