IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE (CROSBI ID 511860)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Magaš, Dragan
hrvatski
IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE
U radu se obrazlaže značaj ideje vodilje pri koncipiranju razvoja turističke destinacije. Daje se aplikacija na primjeru Baške, s ciljem unapređenja njene konkurentnosti kao turističke destinacije na turisitčkom tržištu.
ideja vodilja; integralna kvaliteta; turistička destinacija; strateška analiza i planiranje
nije evidentirano
engleski
LEADING IDEA AND COMPETITIVENESS STRATEGY OF BAŠKA
nije evidentirano
leading idea; integral quality; tourism destination; strategic analysis and planning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
17-22-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
TURIZAM BAŠKE - GOSPODARSKA ORIJENTACIJA I SUDBINA
Cerović, Zdenko
Opatija : Baška: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
TURIZAM BAŠKE - GOSPODARKA ORIJENTACIJA I SUDBINA
ostalo
16.06.2005-16.06.2005
Baška, Hrvatska