Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE (CROSBI ID 511860)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Magaš, Dragan IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE // TURIZAM BAŠKE - GOSPODARSKA ORIJENTACIJA I SUDBINA / Cerović, Zdenko (ur.). Opatija : Baška: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 17-22-x

Podaci o odgovornosti

Magaš, Dragan

hrvatski

IDEJA VODILJA I STRATEGIJA KONKURENTNOSTI BAŠKE

U radu se obrazlaže značaj ideje vodilje pri koncipiranju razvoja turističke destinacije. Daje se aplikacija na primjeru Baške, s ciljem unapređenja njene konkurentnosti kao turističke destinacije na turisitčkom tržištu.

ideja vodilja; integralna kvaliteta; turistička destinacija; strateška analiza i planiranje

nije evidentirano

engleski

LEADING IDEA AND COMPETITIVENESS STRATEGY OF BAŠKA

nije evidentirano

leading idea; integral quality; tourism destination; strategic analysis and planning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-22-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

TURIZAM BAŠKE - GOSPODARSKA ORIJENTACIJA I SUDBINA

Cerović, Zdenko

Opatija : Baška: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

TURIZAM BAŠKE - GOSPODARKA ORIJENTACIJA I SUDBINA

ostalo

16.06.2005-16.06.2005

Baška, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija