Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika (CROSBI ID 512339)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šendula-Pavelić, Martina ; Bezinović, Petar ; Tkalčić, Mladenka
hrvatski
Samoprocjena angažmana učenika kao indikator kvalitete rada nastavnika
Jedna od osnovnih funkcija obrazovanja je svakako pripremanje učenika za suvremeno samostalno cjeloživotno učenje. Istraživanja u edukacijskoj psihologiji pokazuju da upravo oni učenici koji imaju razvijene strategije učenja i samonadgledanja učinkovitosti naučenog i koji sami upravljaju svojim učenjem postižu iznimne akademske rezultate. U radu je prikazana ljestvica za ispitivanje samoregulirajućeg učenja. Pomoću ove ljestvice učenici procjenjuju vlastiti angažman i rad u sklopu različitih školskih predmeta. Ljestvica se sastoji od 10 tvrdnji i ispituje važne aspekte učinkovitog učenja. Jednostavna je za primjenu, visoko je pouzdana (Cronbach alpha od .80 do .92) i vrlo fino diskriminira rad učenika u različitim predmetima. Ljestvica ima svoju upotrebnu vrijednost i višestruko je iskoristiva: 1. omogućuje učenicima uvid i praćenje vlastitoga rada u pojedinom predmetu, odnosno, području učenja ; 2. nastavnicima omogućuje uvid u angažman učenika u njihovim predmetima, čime oni od svojih učenika dobivaju važne smjernice za rad ; 3. ravnateljima omogućuje vrednovanje rada s učenicima u pojedinim predmetima. Može poslužiti kao valjan instrument za samoanalizu i samovrednovanje škole, a time i za unapređivanje kvalitete poučavanja i rada s učenicima.
kvaliteta rada nastavnika; samoprocjena učenika
nije evidentirano
engleski
The self-evaluation of pupils engagement as indicator of teachers work quality
nije evidentirano
quality of teachers work; self-evaluation of pupils
nije evidentirano
Podaci o prilogu
50-50-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije
Podaci o skupu
12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
predavanje
01.01.2004-01.01.2004
Opatija, Hrvatska